flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану ведення кадрового діловодства за 2013 рік

 

Аналіз

стану ведення кадрового  діловодства 

 в Любешівському  районному суді Волинської області

 за  2013 рік

На виконання постанови колегії територіального управління Державної судової адміністрації України в Волинській області від 04 квітня 2008 року № 1/2  Любешівським районним судом  проаналізовано стан ведення кадрового діловодства у суді за  2013 рік.

Ведення кадрового діловодства в Любешівському   районному суді Волинської області проводиться з дотриманням вимог Конституції України, Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу» та інших нормативно-правових актів, що регламентують проходження державної служби в судових органах, Кодексу законів про працю та  Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції, затверджених наказом ДСА України від 02.03.07 № 24.

Робота з кадрами суду ведеться згідно плану роботи суду та плану роботи кадрової служби на рік та кожний квартал відповідного року.

Організаційне керівництво роботою кадрової служби здійснює керівник апарату суду Новаковська В.І., також на неї покладено ведення кадрового діловодства в частині ведення кадрів щодо суддів. Ведення кадрів щодо працівників апарату суду покладено на заступника керівника апарату Джуманюк Н.М..

Відповідно до штатного розпису на 2013 рік передбачено 24 штатних одиниць, з них 4  посади судді, 14 державних службовців,  3  – службовці та 3 –інші працівники). Станом на 01.01.2014 року у Любешівському районному суді вакантних посад немає.

На кінець 2013 року в суді  працювало: 4 судді, 15 державних службовців, з яких 1 перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку, 3 службовці, 4 працівники, які відносяться до обслуговуючого персоналу, з яких 1 перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку та 1 працівник  відповідно до договору цивільно - правового характеру.

 

За кількісним та якісним складом в суді  працює: за статтю - 16 жінок та 10 чоловіків; за віком – до 30 років 6 осіб, з 30 до 40 років – 13 осіб, з 41 до 50 років – 7осіб ; за освітою – неповна та базова вища освіта – 8 осіб, повна вища освіта – 13 осіб, середня освіта – 5осіб.

В суді сформована необхідна нормативна база з питань кадрової роботи. В користуванні є двотомний довідник «Правове регулювання діяльності державних службовців України», довідник з кадрової роботи для керівників та спеціалістів апеляційних та місцевих судів загальної юрисдикції, працює система комплексного інформаційного забезпечення «Ліга Закон», а також є доступ до всесвітньої мережі Інтернет. Відповідальні працівники постійно слідкують за новелами та змінами в чинному законодавстві з питань кадрової роботи.

         Ведення та облік трудових книжок суддів та працівників апарату суду проводиться відповідно до вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України  від 29.07.93 № 58. В суді ведеться книга обліку  руху трудових книжок та вкладишів до них. До трудових книжок відомості про призначення, звільнення, переведення, про заохочення, про присвоєння рангів вносяться вчасно та відповідно до наказів.

          На кожного державного службовця апарату  та суддів заведенні особові справи, які зберігаються у сейфі і у які підшито присягу державного службовця, попередження, заповнені декларації про доходи та зобов’язання фінансового характеру, є відмітка про ознайомлення з правилами поведінки державного службовця, складено опис. До кожної особової справи працівника апарату суду та суддів Любешівського районного суду приєднано копії розрахунків стажу, відпустки працівників суду за всі пропрацьовані періоди у Любешівському  районному суді Волинської області. Документи особових справ суддів та працівників апарату суду  поновлюються один раз на п'ять років та щороку до 15 квітня переглядаються особові справи.

Трудові книжки усіх працівників Любешівського районного суду зберігаються у металевому сейфі, до яких вносяться записи відповідно до Інструкції про порядок  ведення трудових книжок (призначення працівників, прийняття Присяги державного службовця, присвоєння рангів та інше). Також ведуться  журнали обліку трудових книжок та реєстрації особових справ (що  передбачено номенклатурою справ суду). Сторінки журналів пронумеровано, прошнуровано, скріплено підписом голови суду та печаткою.

Призначення на посади державних службовців проводиться  відповідно до Закону України «Про державну службу».

У  2013 році проведено два конкурси на заміщення вакантної посади судового розпорядника, за результатами конкурсного відбору на посаду призначений Муковоз В.М.  Для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців розроблено відповідні комплекти екзаменаційних білетів для проведення іспиту на заміщення вакантних посад із врахуванням специфіки функціональних повноважень працівників апарату суду. Екзаменаційні білети затверджені головою конкурсної комісії.

Щодо матеріалів конкурсного відбору то усі вони знаходяться в окремій номенклатурній справі засідань конкурсної комісії суду по заміщенню вакантних посад.

Відповідно до вимог наказу Головдержслужби України від 31.10.03  № 122 «Про затвердження Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків та завдань» та наказу суду від 30.01.2013               5/01-06  «Про проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов`язків і завдань за підсумками роботи у 2012 році»  в лютому 2013 року було проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями суду покладених на них обов’язків та завдань.

 Любешівському  районному суді відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.01 № 199 «Про затвердження Положення про формування кадрового резерву для державної служби» в суді сформований кадровий резерв на посади державних службовців, який переглядається в грудні кожного року.

         В суді сформована необхідна нормативно-правова база з питань кадрової роботи та державної служби, передбачена номенклатурна справа, в яку відповідальним працівником підшиваються нормативно-правові документи з питань організації кадрової роботи та державної служби, працює система комплексного інформаційного забезпечення „Ліга Закон”. Обов'язки щодо ведення   кодифікаційної роботи, своєчасного внесення  змін  чинного законодавства до  контрольних екземплярів і  збереження кодексів  та законодавчих  актів на паперових носіях  у контрольному стані покладено на головного спеціаліста з інформаційн6ої технології Корця С.А..

           В програму ЄДСК «Кадри» постійно вносяться всі зміни в особові картки державних службовців, які працюють у Любешівському  районному суді та які були прийняті чи звільненні із займаних посад державних службовців. Звіт за формою № 1 «Кількісний склад державних службовців за категоріями» та електронні картки із внесеними змінами направляються до територіального управління Державної судової адміністрації України  в Волинській області щоквартально 30 числа. Звіти подаються як у електронному так і в паперовому варіантах.

Щодо подання звітної інформації по кадрових питаннях, то звіти з кадрових питань подаються вчасно у встановлені графіками терміни. Також подаються до центру зайнятості звіти про зайнятість населення: Звіт про наявність вакансій (№3-ПН); звіт про прийнятих працівників (№5-ПН), Звіт про планове вивільнення працівників, Звіт про фактичне вивільнення працівників та копії цих звітів направляються для відома ТУ ДСА України в Волинській області.

У 2013 році підвищили кваліфікацію 14 державних службовці   про що отримали відповідні сертифікати.

На виконання ст. 12 Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” та ст. 13 Закону України «Про державну службу»  судді, державні службовці суду, в строк до 1 квітня 2013 року, подали  декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2012 рік, які в подальшому були приєднані до їх особових справ.

         Отже, виходячи із вище зазначеного можна зробити висновок, щодо ведення кадрового  діловодства  в Любешівському районному суді  організоване та ведеться на належному рівні. З метою покращення якісного рівня кадрової роботи відповідальним працівника необхідно постійно працювати на підвищенням свого професійного рівня та не допускати помилок у роботі.