flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану ведення кадрового діловодства за 2018 рік

А Н А Л І З

стану ведення кадрового діловодства

в Любешівському районному суді Волинської області

за  2018 рік

 

           На виконання постанови колегії територіального управління Державної судової адміністрації в Волинській області від 04 квітня 2008 року №1/2 Любешівським районним судом Волинської області проаналізовано стан ведення кадрового діловодства у суді за 2018 рік.

Ведення кадрового діловодства в Любешівському  районному суді Волинської області  проводиться з дотриманням вимог Конституції України, Законів України „Про державну службу”,  „Про судоустрій і статус суддів”, Кодексу законів про працю України та інших нормативно-правових актів.

Робота з кадрами суду ведеться згідно з планом роботи суду на  кожний квартал відповідного року.

Організаційне керівництво роботою кадрової служби по 30 жовтня 2018 року включно здійснювалося керівником апарату Новаковською В.І.

 Штатним розписом суду на 2018 рік передбачено 24 штатні одиниці, з них: 4 посади судді; 11 – державних службовців, 3 – працівники патронатної служби (2 помічники суддів, 1 помічник голови суду) 3 – службовця, 3 – робітника.

На кінець 2018 року в суді працювало: 2 суддів (один з них не мав повноважень до 16.10.2018), 9 державних службовців, 3 помічників суддів( 1 з яких перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку), 1 помічник голови суду, 4 службовці (з яких 1 перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку), 4 працівника, які відносяться до обслуговуючого персоналу ( з яких 1 перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) та 1 працівник відповідно до договору цивільно – правового характеру.

Станом на 31.12.2018 в суді  вакантні 2 посади судді та 1 посада керівника апарату.

В суді є доступ до всесвітньої мережі „Інтернет” та працює система комплексного інформаційного забезпечення „Ліга Закон”. Відповідальні працівники постійно слідкують за новелами та змінами в чинному законодавстві з питань кадрової роботи.

          Положення про службу управління персоналом, затверджено наказом Любешівського районного суду Волинської області від 01.07.2016 року № 21/01-06.

          Ведення та облік трудових книжок суддів та працівників апарату суду проводиться відповідно до вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України  від 29.07.93 № 58 зі змінами. Кадровою службою  ведеться книга обліку  руху трудових книжок та вкладишів до них. До трудових книжок відомості про призначення, звільнення, переведення, заохочення, присвоєння рангів вносяться вчасно та відповідно до наказів.

          На кожного суддю та працівника апарату суду ведуться особові справи.

Особові справи суддів та працівників апарату суду підшиті в обкладинки та зареєстровані в книзі обліку руху особових справ суддів, у журналі обліку руху особових справ держслужбовців та журналі обліку справ службовців, патронатної служби та робітників. Усі документи в особових справах підшиваються та нумеруються в хронологічному порядку. Наявність документів особових справ суддів та працівників апарату суду  щорічно звіряється з описом та щороку до 15 квітня переглядаються особові справи.

Усі судді та державні службовці суду пройшли перевірку щодо вимог Закону України „Про очищення влади”.

Особові картки (форма П-2С ДС) заповнюються відповідно до вимог Інструкції по заповненню Особових карток (форма П-2С ДС).

Особові справи та трудові книжки суддів та працівників апарату суду є документами для службового користування, зберігаються в металевому сейфі.

У ІV розділі особової картки П-2С та п.26 особової картки ДС здійснюється облік наданих щорічних відпусток. Відпустки працівникам суду надаються в основному згідно з графіком відпусток, який розроблений із врахуванням перш за все специфіки роботи суду, затверджений в.о.голови  суду та погоджений уповноваженою особою від трудового колективу. Але в деяких випадках на вимогу працівника та за погодженням у встановленому порядку щорічна відпустка переноситься.

Призначення на посади державних службовців проводиться  відповідно до Закону України „Про державну службу”.

 Призначення державних службовців на вакантні посади в порядку переведення, здійснюється відповідно до Закону України „Про державну службу”.

 В 2018 році в порядку переведення призначено 1 державного службовця на посаду головного спеціаліста.

Для забезпечення обліку суддів, державних службовців, службовців та інших працівників суду, здійснюється наповнення інформаційно – аналітичної системи „КадриWEB” заступником апарату суду Л.Д.Артишук-Березюк.

У 2018 році:

підвищили кваліфікацію:

-  голова суду  Гладіч Наталія Іванівна за тематикою: підготовка суддів, обраних на адміністративні посади, за програмою для голів та заступників голів місцевих судів; „Деякі питання, що виникають при розгляді справ із кредитних правовідносин”; „Наставництво (коучинг) та його необхідність для формування професійних навичок майбутнього судді”.

- суддя Глинянчук Віталій Дмитрович за тематикою: „Деякі питання, що виникають при розгляді справ із кредитних правовідносин”; „Суд і медіація: можливості та перспективи”; „Суддівська етика. Доброчесність”, „Міжнародні стандарти судової практики”.

підготовку на тематичних семінарах проходили:

-головний спеціаліст Зіміч О.Я. за тематикою: „Актуальні та проблемні питання ведення військового обліку в судах”;

-секретар судових засідань Смаль Т.П. за програмою для секретарів судового засідання місцевих загальних та апеляційних судів;  

Судді та державні службовці за результатами проходження підвищення кваліфікації отримали відповідні сертифікати.

На виконання ст. 45 Закону України “Про  запобігання корупції ” судді, державні службовці суду, в строк до 1 квітня 2018 року, подали електронні декларації  за 2017 рік.

В суді постійно ведеться робота із працівниками суду щодо запобігання і протидії корупції, наказом Любешівського районного суду Волинської області „Про затвердження плану заходів щодо реалізації положень Закону України „Про запобігання корупції” від 05.01.2018 №2/01-06 затверджено план заходів  суду щодо  реалізації положень Закону України „Про запобігання корупції” на 2018 рік, звернено особливу увагу на звернення громадян, в яких вбачається порушення державними службовцями антикорупційного законодавства. В ТУ ДСА України в Волинській області подається  інформація про виконання вимог Закону України «Про  запобігання корупції». На даний час порушень антикорупційного  законодавства  суддями та працівниками апарату суду не виявлено.

Щодо подання звітної інформації по кадрових питаннях, то дана ділянка роботи суду здійснюється на належному рівні, звіти з кадрових питань подаються вчасно у встановлені графіками терміни.

         Отже, підсумовуючи вищевикладене, можна зробити висновки, що кадрове діловодство в суді організоване та ведеться на належному рівні. Відповідальним працівника необхідно постійно працювати над підвищенням свого професійного рівня та не допускати помилок у роботі.

 

 

Голова суду                                                                               Н.І.Гладіч