flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану ведення кадрового діловодства за 2017 рік

                                                 А Н А Л І З

                               стану ведення кадрового діловодства

                       в Любешівському районному суді Волинської області  

                                                    за  2017 рік

 

           На виконання постанови колегії територіального управління Державної судової адміністрації в Волинській області від 04 квітня 2008 року №1/2 Любешівським районним судом Волинської області проаналізовано стан ведення кадрового діловодства у суді за 2017 рік.

 

Ведення кадрового діловодства в Любешівському  районному суді Волинської області  проводиться з дотриманням вимог Конституції України, Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу» та інших нормативно-правових актів, що регламентують проходження державної служби в судових органах, Кодексу законів про працю та  Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції, затверджених наказом ДСА України від 02.03.07 № 24, Порядку формування , ведення , обліку              .

 

Робота з кадрами суду ведеться згідно з планом роботи суду на  кожний квартал відповідного року.

 

Організаційне керівництво роботи кадрової служби здійснюється керівником апарату Новаковською В.І. Також на неї покладено ведення кадрового діловодства в частині ведення кадрів щодо суддів. Ведення кадрів щодо працівників апарату суду покладено на заступника керівника апарату Артишук –Березюк Л. Д.,головного спеціаліста Зіміч О.Я..

 

Штатним розписом суду на 2017 рік передбачено 24 штатні одиниці , з них: 4 посади судді; 11 – державних службовців, 3 працівники патронатної служби (помічники суддів) 3 – службовця, 3 – інших працівників. Станом на 31.12.2017 в суді  вакантні 2 посади судді  та 2 посада помічників суддів .

 

На кінець 2017 року в суді працювало: 2 судді, 11 державних службовців, 2 помічники суддів з яких 1 перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку, 4 службовці, з яких 1 перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку, 5 працівників, які відносяться до обслуговуючого персоналу, з  яких 1 перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку та 1 працівник відповідно до договору цивільно – правового характеру.

 

В суді сформована необхідна нормативна база з питань кадрової роботи. Працює система комплексного інформаційного забезпечення «Ліга Закон», а також є доступ до всесвітньої мережі Інтернет. Відповідальні працівники постійно слідкують за новелами та змінами в чинному законодавстві з питань кадрової роботи.

          В суді розроблено Положення про службу управління персоналом, яке затверджено наказом суду від 01.07.2016 року №21/01-06.

        

          Ведення та облік трудових книжок суддів та працівників апарату суду проводиться відповідно до вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України  від 29.07.93 № 58 зі змінами. В суді ведеться книга обліку  руху трудових книжок та вкладишів до них. До трудових книжок відомості про призначення, звільнення, переведення, про заохочення, про присвоєння рангів вносяться вчасно та відповідно до наказів.

 

          На кожного суддю та працівника апарату суду ведуться особові справи.

Особові справи суддів та працівників апарату суду підшиті в обкладинки та зареєстровані в книзі обліку руху особових справ суддів, у журналі обліку руху особових справ держслужбовців та журналі обліку справ службовців, патронатної служби та робітників. Усі документи в особових справах підшиваються та нумеруються в хронологічному порядку. Наявність документів особових справ суддів та працівників апарату суду  щорічно звіряється з описом та щороку до 15 квітня переглядаються особові справи.

 

Усі судді та державні службовці суду пройшли перевірку щодо вимог Закону України " Про очищення влади"

 

Особові картки (форма П-2С ДС) заповнюються відповідно до вимог Інструкції по заповненню Особових карток (форма П-2С ДС).

 

Особові справи та трудові книжки суддів та працівників апарату суду є документами для службового користування, зберігаються в металевому сейфі.

 

У ІV розділі особової картки П-2С та п.26 особової картки ДС здійснюється облік наданих щорічних відпусток. Відпустки працівникам суду надаються в основному згідно з графіком відпусток, який розроблений із врахуванням перш за все специфіки роботи суду, затверджений в .о голови  суду та погоджений уповноваженою особою від трудового колективу. Але в деяких випадках на вимогу працівника та за погодженням у встановленому порядку щорічна відпустка переноситься.

 

Призначення на посади державних службовців проводиться  відповідно до Закону України «Про державну службу».

 

Призначення державних службовців на вакантні посади в порядку переведення, здійснюється відповідно до Закону України «Про державну службу».

 

 В 2017 році призначено в порядку переведення 2 державних службовці.

 

         Керівником апарату підготовлені розрахунки стажу суддів та розрахунки стажу державної служби працівників апарату суду для своєчасного встановлення надбавки за вислугу років.

 

Для забезпечення обліку суддів, державних службовців, службовців та інших працівників у суді здійснюється наповнення інформаційно – аналітичної системи "КадриWEB" керівником апарату Новаковською В.І. та заступником керівника апарату суду Артишук-Березюк  Л.Д.

 

У 2017 році підвищили кваліфікацію 2 судді та 5 державних службовців про що отримали відповідні сертифікати.

На виконання ст. 45 Закону України “Про  запобігання корупції ” судді, державні службовці суду, в строк до 1 квітня 2017 року, подали електронні декларації  за 2016 рік.

В суді постійно ведеться робота із працівниками суду щодо запобігання і протидії корупції, наказом суду затверджений план заходів на 2017 рік щодо запобігання і протидії корупції, звернено особливу увагу на звернення громадян, в яких вбачається порушення державними службовцями антикорупційного законодавства. В ТУ ДСА України в Волинській області подається  інформація про виконання вимог Закону України «Про  запобігання корупції». На даний час порушень антикорупційного  законодавства  суддями та працівниками апарату суду не виявлено.

         В суді в 2017 році не застосовувалась практика продовження терміну перебування на державній службі.

 

Щодо подання звітної інформації по кадрових питаннях, то дана ділянка роботи суду здійснюється на належному рівні, звіти з кадрових питань подаються вчасно у встановлені графіками терміни.

 

         Отже, підсумовуючи вищевикладене, можна зробити висновки, що кадрове діловодство в суді організоване та ведеться на належному рівні. Відповідальним працівника необхідно постійно працювати на підвищенням свого професійного рівня та не допускати помилок у роботі.

 

 

В.о.голови суду                                                                               Н.І.Гладіч

 

Новаковська,  2 17 97