flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану ведення кадрового діловодства за 2015 рік

А Н А Л І З

стану ведення кадрового діловодства

в Любешівському районному суді Волинської області  

за  2015 рік

 

           На виконання постанови колегії територіального управління Державної судової адміністрації в Волинській області від 04 квітня 2008 року №1/2 Любешівським районним судом проаналізовано стан ведення кадрового діловодства у суді за 2015 рік.

 

Ведення кадрового діловодства в Любешівському  районному суді Волинської області  проводиться з дотриманням вимог Конституції України, Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу» та інших нормативно-правових актів, що регламентують проходження державної служби в судових органах, Кодексу законів про працю та  Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів і кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції, затверджених наказом ДСА України від 02.03.07 № 24.

 

Робота з кадрами суду ведеться згідно з  планом роботи суду та плану роботи кадрової служби на рік та кожний квартал відповідного року.

 

Організаційне керівництво роботи кадрової служби здійснюється керівником апарату суду Новаковською В.І.. Також на неї покладено ведення кадрового діловодства в частині ведення кадрів щодо суддів. Ведення кадрів щодо працівників апарату суду покладено на заступника керівника апарату.

 

Штатним розписом суду на 2015 рік передбачено 24 штатні одиниці , з них: 4 посади судді; 14 – державних службовців, 3 – службовця, 3 – інших працівників. Станом на 31.12.2015 в суді  вакантна  посада помічника судді .

 

На кінець 2015 року в суді працювало: 4 судді, 14 державних службовців, з яких 1 перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку, 3 службовці, 5 працівників, які відносяться до обслуговуючого персоналу, з  яких 1 перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку та 1 працівник відповідно до договору цивільно – правового характеру.

 

 

В суді сформована необхідна нормативна база з питань кадрової роботи. В користуванні є двотомний довідник «Правове регулювання діяльності державних службовців України», довідник з кадрової роботи для керівників та спеціалістів апеляційних та місцевих судів загальної юрисдикції, працює система комплексного інформаційного забезпечення «Ліга Закон», а також є доступ до всесвітньої мережі Інтернет. Відповідальні працівники постійно слідкують за новелами та змінами в чинному законодавстві з питань кадрової роботи.

 

         Ведення та облік трудових книжок суддів та працівників апарату суду проводиться відповідно до вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України  від 29.07.93 № 58 зі змінами. В суді ведеться книга обліку  руху трудових книжок та вкладишів до них. До трудових книжок відомості про призначення, звільнення, переведення, про заохочення, про присвоєння рангів вносяться вчасно та відповідно до наказів.

 

          На кожного суддю та працівника апарату суду ведуться особові справи.

Особові справи суддів та працівників апарату суду підшиті в обкладинки та зареєстровані в книзі обліку руху особових справ суду. Усі документи в особових справах підшиваються та нумеруються в хронологічному порядку. Документи особових справ суддів та працівників апарату суду  поновлюються один раз на п'ять років та щороку до 15 квітня переглядаються особові справи.

 

Усі судді та державні службовці суду пройшли перевірку щодо вимог Закону України " Про очищення влади"

 

Особові картки (форма П-2 ДС) заповнюються відповідно до вимог Інструкції по заповненню Особових карток (форма П-2 ДС), затвердженої наказом Мінстат України 26.12.95 № 343.

 

 

Особові справи та трудові книжки суддів та працівників апарату суду є документами для службового користування, зберігаються в металевому сейфі.

 

У ІV розділі особової картки П-2 ДС здійснюється облік наданих щорічних відпусток. Відпустки працівникам суду надаються в основному згідно з графіком відпусток, який розроблений із врахуванням перш за все специфіки роботи суду, затверджений головою суду та погоджений уповноваженою особою від трудового колективу. Але в деяких випадках на вимогу працівника та за погодженням у встановленому порядку щорічна відпустка переноситься.

 

У зв'язку з  набранням чинності 28 березня 2015 року Закону України             " Про забезпечення  права на справедливий суд від 12 лютого 2015 року №192-VІІІ та  відповідно до вимог ЗУ " Про судоустрій і статус суддів", рішення зборів суддів Любешівського районного суду Волинської області №11 від 23.04.2015 шляхом таємного голосування судді Любешівського районного суду обрали головою суду суддю Хомича В.І.

 Крім того, як уже зазначалось вище, у зв'язку з набранням чинності  28  березня 2015 року Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд» від 12.02.2015 року № 192-VIII та відповідно  до вимог  статті 20 Закону України «Про судоустрій і статус суддів»   з  01 квітня 2015 року в штатний розпис Любешівського районного суду Волинської області були внесені наступні зміни: виведено з штатного розпису 1 одиницю  «заступника голови суду» та введено 1 штатну одиницю посаду «судді».  

 

Призначення на посади державних службовців проводиться  відповідно до Закону України «Про державну службу».

 

Призначення державних службовців на вакантні посади в порядку переведення, за результатами стажування здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.12.94 р. № 804 «Про затвердження Положення про порядок стажування в державних органах».

 

 В 2015 році за результатами стажування було призначено заступника керівника апарату Артишук Л.Д.

 

Відповідно до вимог наказу Головдержслужби України від 31.10.03            № 122 «Про затвердження Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків та завдань» та наказу суду від 15.01.2015 № 2/01-06 «Про проведення щорічної оцінки виконання у  2014 році державними службовцями суду  покладених на них обов’язків і завдань» в березні 2015 року було проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями суду покладених на них обов’язків та завдань.

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.01 № 199 «Про затвердження Положення про формування кадрового резерву для державної служби» в суді сформований кадровий резерв на посади державних службовців, який переглядається в грудні кожного року. Час від часу проводиться робота із кадровим резервом на посади державних службовців по вивченню чинного законодавства та судової практики.

 

        Керівником апарату підготовлені розрахунки стажу  суддів та розрахунки стажу державної служби працівників апарату суду для своєчасного встановлення надбавки за вислугу років.

 

В суді встановлена система «Картка» ЄДСК «Кадри», в яку постійно вносяться всі необхідні дані на державних службовців. Щоквартально в ТУ ДСА України в Волинській області подавались  звіт за формою № 1 «Кількісний склад державних службовців за категоріями» та направлялись електронні особові картки державних службовців.

 

На виконання Наказу Державної судової адміністрації України від              03 вересня 2015 року №163 " Про запровадження інформаційно – аналітичної системи " Кадри WEB" керівник апарату суду Новаковська В.І. та заступник керівника апарату суду Артишук Л.Д. з 20 - 21жовтня 2015 року пройшли курси з питань ведення інформаційно – аналітичної системи " Кадри WEB" через професійну мережу " Феміда".

 

У 2015 році підвищили кваліфікацію 2 судді та 7 державних службовців про що отримали відповідні сертифікати.

 

На виконання ст. 12 Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” та ст. 13 Закону України «Про державну службу»  судді, державні службовці суду, в строк до 1 квітня 2015 року, подали  декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік, які в подальшому були приєднані до їх особових справ.

 У зв’язку із змінами, внесеними  згідно  із Законом  України від 13.05.2014 року         № 1261-VII,  які  набрали чинності  з 01.01.2015 року  перевірка достовірності зазначених у  декларації  відомостей  здійснюється  центральним  органом виконавчої влади, що реалізує  державну податкову політику. Для цього державні центральні органи протягом 10 днів з дня одержання  декларації від суб’єкта декларування  надсилають її копію до Державної фіскальної служби України.

Таким чином,   Любешівським районним  судом в повному об’ємі були виконані  вищезазначені вимоги Закону  та всі декларації  суддів та державних службовців апарату суду  були скеровані  до Державної фіскальної служби України ( 04655 м. Київ, Львівська площа, 8).

         В суді постійно ведеться робота із працівниками суду щодо запобігання і протидії корупції, наказом  суду затверджений план заходів на 2015 рік щодо запобігання і протидії корупції, звернено особливу увагу на звернення громадян,в яких вбачається порушення державними службовцями антикорупційного законодавства. В ТУ ДСА України в Волинській області подається  інформація про виконання вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції». На даний час порушень антикорупційного  законодавства  суддями та працівниками апарату суду не виявлено.

 

         В суді в 2015 році не застосовувалась практика продовження терміну перебування на державній службі.

 

Щодо подання звітної інформації по кадрових питаннях, то дана ділянка роботи суду здійснюється на належному рівні, звіти з кадрових питань подаються вчасно у встановлені графіками терміни. Також подаються до центру зайнятості звіти про зайнятість населення : звіт про наявність вакансії (№ 3-ПН).

 

         Отже, підсумовуючи вищевикладене, можна зробити висновки, що кадрове діловодство в суді організоване та ведеться на належному рівні. Відповідальним працівника необхідно постійно працювати на підвищенням свого професійного рівня та не допускати помилок у роботі.

 

  

Керівник апарату                                                              В.І.Новаковська

 

01.02.2016 р.