flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану ведення кадрового діловодства в 2011 році

 

А Н А Л І З

стану ведення кадрового діловодства

в Любешівському районному суді  в   2011 році 

         Штатним розписом Любешівського районного суду на 2011 рік передбачено 24  штатних одиниці, з них: 4 посади суддів; 14 – державних службовців; 3 – службовці, з яких по 0,5 штатної одиниці мають «експедитор» і «архіваріус»; 3 - інші працівники. З чотирнадцяти працюючих державних службовців четверо мають  вищу юридичну освіту,  сім – неповну вищу юридичну освіту, один – вищу неюридичну освіту, один – базову  вищу юридичну освіту та один - середню освіту, двоє  державних службовців продовжують навчатись в  вищих навчальних закладах.        

Робота з кадрами  ведеться відповідно до плану роботи з кадрами на 2011 рік, затвердженого головою суду.

Наказом керівника апарату Любешівського районного суду від 05.01.2011 року №4/01-06, погодженого з головою суду,  затверджено посадові інструкції працівників, розроблені у відповідності до Типових посадових інструкцій працівників апарату місцевого загального суду, затверджених наказом голови ДСА України від 20.07.2005 р. № 86 і погоджених рішенням Ради суддів України від 13.05.2005 р. №27.

         У кожній посадовій інструкції передбачено взаємозамінність між працівниками, є відмітки про ознайомлення з посадовою інструкцією відповідального працівника.

         У номенклатурі справ на 2011 рік передбачено розділ по кадровому діловодству згідно Методичних рекомендацій щодо ведення обліку кадрів та кадрового діловодства в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції, затверджених наказом ДСА України від 20.03.2007 року №24.

         Формування та ведення особових справ, ведення трудових книжок, виконання іншої кадрової роботи  щодо суддів покладено на керівника апарату суду Новаковську В.І., ведення кадрової роботи щодо працівників суду покладено на заступника керівника апарату суду Бомк О.В.

         Відповідно до Методичних рекомендацій в суді заведено книги обліку трудових книжок та реєстрації особових справ, сторінки яких прошнуровано, пронумеровано, скріплено підписом голови суду та гербовою печаткою.  

Особові справи сформовані на суддів та кожного працівника апарату суду. Кожна справа зареєстрована в книзі обліку особових справ, їм присвоєно індивідуальний номер. Особові справи працівників – державних службовців прошиті у відповідності до Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 року №731. Підшиті присяга державного службовця, попередження, є відмітка про ознайомлення з Правилами поведінки державного службовця та Правилами поведінки працівника суду, правильно заповнені декларації про доходи та зобов’язання фінансового характеру за попередні роки, складено опис.

Список  осіб, зарахованих до кадрового резерву на 2011 рік, сформований та затверджений наказом.  З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота згідно із затвердженими  особистими річними планами. В 2011 році заступником керівника апарату суду  було підготовлено  узагальнення щодо формування та підготовки кадрового резерву і стану його дієвості за 2010 рік.

В суді затверджений Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, в який включено переліки питань на перевірку знання Конституції України, законів України «Про державну службу» та «Про засади запобігання та протидії корупції», питання з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

Щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань проводиться у відповідності до вимог наказу Головдержслужби України «Про затвердження Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань». Наказом затверджено графік проведення щорічної оцінки, список осіб, які підлягають та не підлягають щорічному оцінюванню та затверджено наказом результати щорічного оцінювання.

Для проведення атестації державних службовців у 2010 році наказом керівника апарату суду створено  атестаційну комісію, затверджено графік проведення атестації, список осіб, які підлягають та не підлягають атестації та затверджено наказом  керівника  апарату суду  результати  атестації. Атестаційні листи підшиті до особових справ державних  службовців. В 2011 році атестація державних службовців не проводилась.

            Трудові книжки та особові справи працівників апарату суду та суддів зберігаються належним чином,  в металевому сейфі в кабінеті керівника апарату суду, мають всі необхідні записи.

Прийняття на державну службу в Любешівському районному суді проводиться з дотриманням ст.15 Закону України «Про державну службу» - призначення вперше здійснюється за конкурсом; осіб, які уже прийняті на державну службу на посаду, після успішного проходження стажування.

         Матеріали конкурсного відбору впорядковані і знаходяться в окремій номенклатурній справі.       

У відповідності до положень Методичних рекомендацій по веденню кадрового діловодства, керівником апарату суду підготовлено розрахунки стажу державної служби державних службовців та приєднано їх до особових справ працівників. Для здійснення контролю за своєчасністю встановлення надбавок за вислугу років на державній службі, копії розрахунків стажу державної служби зберігаються в окремій номенклатурній справі. Крім цього, керівником апарату суду було проаналізовано стан встановлення надбавки, яка належить службовцям, працюючим у суді відповідно до Положення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1993 року №1049 «Про надбавки за вислугу років для працівників органів виконавчої влади» та підготовлено розрахунки стажу роботи службовців, які приєднані до їхніх особових справ.         

Реєстрація та облік виданих посвідчень про відрядження здійснюються в спеціальному журналі, який прошито, пронумеровано та скріплено гербовою печаткою.

         Графіки надання відпусток на 2011 рік та 2012 рік  затверджені головою суду, погоджені з уповноваженою особою трудового колективу та доведені до відома всім працівникам під розписку.   

Керівником апарату суду (щодо працівників суду) та головою суду (щодо суддів) видаються накази кадрового характеру, які класифіковано відповідно до Методичних рекомендацій з питань: з основної діяльності (про затвердження посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку тощо), з особового складу (про прийняття на роботу, переведення, звільнення, присвоєння рангів, встановлення рангів тощо), про надання відпусток, з адміністративно-господарських питань (про чергування, затвердження графіків прийому, проведення інвентаризації, про дисциплінарні стягнення, відрядження працівників тощо).      

Реєстрація наказів ведеться у журналах реєстрації наказів відокремлено за видами та календарними роками. Оригінали наказів розташовані в номенклатурних справах у хронологічному порядку. Проекти наказів суду з кадрових питань  готуються  заступником керівника апарату суду. З текстом наказу працівник, щодо якого виданий наказ, ознайомлюється на звороті під підпис.

В суді встановлена програма ЄДСК «Кадри», відповідальною особою за ведення якої є заступник керівника апарату суду Бомк О.В., в програму введені особові картки на всіх державних службовців суду.

 

 

Голова Любешівського

районного суду                                                                                     В. І. Хомич