Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом голови суду
від 20.03.2013 р. №14/01-06
Комунікаційна стратегія
Любешівського районного суду Волинської області
1. Мета комунікаційної стратегії суду
Комунікаційна стратегія Любешівського районного суду Волинської області спрямована на забезпечення прозорості та відкритості діяльності суду, з метою підвищення рівня довіри громадян до суду та формування позитивного іміджу судової влади в суспільстві
Метою комунікаційної стратегії суду є:
- підвищення рівня довіри громадян до Любешівського районного суду, як органу правосуддя, де кожен може захистити свої права;
- підвищення авторитету Любешівського районного суду зокрема та судової влади України в цілому;
- інформування громади краю про роботу суду, створення умов для забезпечення прозорості діяльності суду;
- підвищення рівня правової обізнаності населення та представників ЗМІ;
- налагодження постійної співпраці з засобами масової інформації з метою висвітлення діяльності суду та формування позитивного іміджу суду;
- формування поваги до суду та судових рішень у молодого покоління.
2. Цільова аудиторія
Заходи комунікаційної стратегії спрямовані на співпрацю з наступними групами цільової аудиторії:
1) Внутрішні:
- професійні судді;
- працівники суду.
2) Зовнішні:
- громадяни, зокрема: учасники судових процесів (позивачі, відповідачі тощо) та особи, які потребують судового захисту; громадяни, які не є безпосередніми учасниками судового процесу; окремі категорії громадян, які можуть бути представлені громадськими організаціями (інваліди, діти війни тощо);
- ЗМІ;
- учні та студенти навчальних закладів селища Любешів;
- представники суб’єктів владних повноважень.
3. Заходи Любешівського районного суду Волинської області щодо реалізації комунікаційної стратегії
№ з/п |
Назва заходу |
Відповідальні особи за виконання заходу |
Примітка |
Внутрішня комунікація
|
|||
1. |
Налагодження системи оперативного обміну інформацією між працівниками суду з професійних та інших питань діяльності суду
|
Судді та працівники апарату суду |
Постійно
|
2. |
Організація і проведення навчання з питань ефективного спілкування та комунікаційної взаємодії в колективі |
Відповідальні особи відповідно до Програм виробничого навчання |
Згідно програм виробничого навчання |
Зовнішня комунікація
|
|||
1. |
Сприяти представникам ЗМІ в ознайомленні з матеріалами судових справ з метою висвітлення у ЗМІ інформації про резонансні судові справи, які становлять суспільний інтерес, та опублікування судових нарисів. З метою інформування представників ЗМІ про розгляд судових справ, що становлять суспільний інтерес, надавати відповідну інформацію про дату та час розгляду таких справ заступнику голови суду та керівнику апарату суду
|
Секретарі судових засідань, судді |
Постійно
|
2 |
Неухильно дотримуватись вимог ст. 11 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», ст.ст. 6, 307 ЦПК України щодо гласності та відкритості судового розгляду та ст. 328 КПК України щодо пріоритетного права представників засобів масової інформації бути присутніми під час судового засідання; сприяти представникам ЗМІ у доступі до зал судових засідань
|
Судді |
Постійно |
3 |
Продовжувати роботу з налагодження ефективної співпраці та партнерства з засобами масової інформації (ЗМІ), громадськими організаціями, органами державної влади та місцевого самоврядування
|
Голова суду та заступник голови суду |
Постійно |
4 |
Практикувати запрошення представників ЗМІ на офіційні заходи, які проводяться судом
|
Голова суду |
Постійно |
5 |
Брати активну участь у семінарах, конференціях, «круглих столах», офіційних заходах, які організовують органи державної влади, правоохоронні органи та правозахисні організації з питань застосування права
|
Голова суду, заступник голови суду, судді |
Постійно |
6 |
Формувати повагу до суду та судового рішення у молодого покоління шляхом систематичного проведення днів «відкритих дверей» для учнів та студентів навчальних закладів, ознайомлення їх з діяльністю суду та надання можливості бути присутніми під час розгляду судових справ
|
Заступник голови суду, керівник апарату суду |
Постійно |
7 |
Здійснювати оновлення інформаційних стендів у приміщенні суду
|
Керівник апарату суду |
Постійно |
8 |
Здійснювати оновлення інформації на офіційному веб - сайті суду |
Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, головний спеціаліст з інформаційних технологій |
Постійно
|
9 |
Проводити роботу з підвищення професійної кваліфікації суддів та працівників апарату суду, дотримання норм Кодексу професійної судді та Правил поведінки працівників суду шляхом взяття участі у навчальних семінарах, участі в навчальних заходах, організованих ТУ ДСА України в Волинській області, Національною школою суддів України та апеляційним судом
|
Судді, працівники апарату суду |
Постійно
|
4. Очікуванні результати
Найвищою оцінкою реалізації комунікаційної стратегії суду буде розуміння громадянами результатів роботи суду та прийнятих судових рішень. Саме розуміння роботи підвищить довіру громадян до системи судочинства, а без відкритості та прозорості роботи суду такого розуміння не буде. Суди повинні сприйматись громадськістю як установи, які дійсно стоять на її захисті. Звертаючись до суду, кожен громадянин має вірити та бути впевненим у тому, що яким би не було рішення суду – суд ухвалить його безпосередньо, виважено та керуючись нормами закону. Зміни в оцінках роботи суду можуть бути лише як результат діалогу суду з громадою.
За результатами впровадження комунікаційної стратегії очікується:
- зростання рівня довіри громадян до суду, підвищення авторитету суду через відкритість та прозорість діяльності суду;
- підвищення рівня правової обізнаності суспільства про порядок захисту своїх прав у судах;
- формування поваги до судового рішення та позитивного іміджу судової влади.