Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЛЮБЕШІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД
НАКАЗ
11 липня 2012 р. №26/01-06
смт. Любешів
Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», наказу ТУ ДСА України від 05.07.2012 № 63/01-09 «Про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації» та пункту 5.6 Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Любешівського районного суду Волинської області, затвердженого наказом № 19/01-06від 24.05.2012 року, та з метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації,
НАКАЗУЮ:
1.Затвердити Інструкцію про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації (далі – Інструкція ), що додається.
2. Керівнику апарату Новаковській В.І ознайомити працівників суду з Інструкцією про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації та забезпечити розміщення цього наказу та Інструкції на офіційному веб - сайті Любешівського районного суду.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на керівника апарату Новаковську В.І.
Голова Любешівського
районного суду В.І.Хомич
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом голови Любешівського районного суду Волинської області
11.07. 2012 р. №25/01-06
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Любешівським районним судом Волинської області ( далі - Суд)
2. Розрахунок витрат на копіювання та друк документів покладається на керівника апарату Любешівського районного суду Волинської області.
3. Відповідальна особа, яка готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок,( починаючи з 11 сторінки ) терміново повідомляє керівника апарату суду службовою запискою про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем інформації.
4. Керівник апарату здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1) та оформляє рахунок за формою (додаток 2).
5. Керівник апарату суду не пізніше одного робочого дня (а у випадку продовження строку розгляду запиту, не пізніше 2 робочих днів) з дня надходження до Любешівського районного суду (далі – Суд) запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, реквізитів і порядку сплати цих витрат.
6. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740 та з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати на дату направлення запитувачу інформації повідомлення про розмір вартості витрат.
7. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
8. Після пред'явлення оригіналу квитанції запитувачем інформації про оплату витрат з відміткою установи банку чи відділення про зарахування коштів на рахунок спеціального фонду, керівник апарату терміново повідомляє службовою запискою, відповідальну особу за надання інформації, про факт сплати витрат та передає оригінал квитанції з зазначенням дати надходження коштів на рахунок спеціального фонду.
9. Надіслання копій документів за запитом на інформацію здійснюється відповідальною особою після підтвердження оплати вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів.
10. Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
11. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на рахунок спеціального фонду, про що керівник апарату суду повідомляє службовою запискою відповідальну особу за надання інформації запитувачу.
Додаток 1
Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів
Послуга, що надається |
Норми витрат за виготовлення однієї |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,2 відсотка розміру мінімальної |
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати |
Додаток 2
Надавач послуг: Любешівський районний суд Волинської області
Реєстраційний рахунок: № 35224011000983
МФО банку: 803014 в ГУДКСУ у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 26276277
Платник: _______________________________________________________
_____________________________________________________
РАХУНОК №_______
від ____ ________________ 20 ____ року
№ з/п |
Найменування |
Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн. |
Кількість сторінок од. |
Ціна (без ПДВ), грн. |
1. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру |
|
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру |
|
|
|
3. |
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо |
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Всього до сплати: ______________________________________________________
______________________________________________________________________
(сума прописом)
Керівник апарату ________________
(підпис)