Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до наказу Державної судової адміністрації України від 22.12.2018 № 628 з 22 грудня 2018 року розпочато експлуатацію підсистеми «Електронний суд» у місцевих та апеляційних судах в тестовому режимі, з метою забезпечення обміну електронними документами між судами та учасниками судового процесу.
Враховуючи вимоги розділу XI. «Підсистема електронного суду» Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2000 № 30 (у редакції рішення Ради суддів України від 02.03.2018 № 17 зі змінами), приймання та реєстрація надісланих учасниками судового процесу, процесуальних документів повинна здійснюватись з офіційних електронних адрес (електронних кабінетів), які мають бути створені в підсистемі «Електронний суд» розміщеному за цим посиланням.
Документи необхідно подавати за допомогою електронного кабінету в форматі електронного документу та електронної копії паперового документу. Суд приймає подані електронні документи як оригінали документів, а електронні копії паперового документу, як завірені копії оригіналів документів.
Звертаємо Вашу увагу, що надсилання документів учасниками судового процесу з електронної пошти з доменним іменем « @mail.gov.ua » або з будь-яких інших доменних імен на офіційну електронну адресу Любешівського районного суду Волинської області (inbox@lbs.vl.court.gov.ua) не вважається надісланою за допомогою електронного кабінету.
Просимо з порозумінням віднестись до нововведення та з метою повноцінного запровадження підсистеми «Електронний суд» у найближчий час, зареєструвати електронний кабінет для обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу.
З покроковим алгоритмом дій під час реєстрації (відеодопомога) можна ознайомитись за цим посиланням https://id.court.gov.ua/
Додатково повідомляємо, що на даний час суд також приймає до уваги електроні документи подані належним чином через електронну пошту.
Відповідно до Закону України “Про електронні документи і електронний документообіг”, електронний документ – це документ, який містить електронні дані та обов’язкові реквізити. Обов’язковим реквізитом є також і електронний підпис (ст. 5, 6 ЗУ). Електронний документ вважається отриманим адресатом з моменту отримання автором електронного повідомлення про те, що такий адресат його отримав., якщо нема домовленості про інший момент (ст. 11 ЗУ). у разі неотримання автором підтверджуючого факту прийняття листа повідомлення вважається, що електронний документ не отриманий.