Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За період з 10 вересня по 16 вересня 2018 року до Любешівського районного суду Волинської області надійшло 44 справи.
З них :
-10 справ з кримінального судочинства. З яких : 2 (справи кримінального провадження); 7 (клопотань, скарг, заяв під час досудового розслідування (слідчі судді); 1 (справа в порядку виконання судових рішень);
- 19 справ з цивільного судочинства.
- 6 справ з адміністративного судочинства (справи в порядку виконання судових рішень);
- 9 справ про адміністративні правопорушення.
За вказаний період судом винесено 38 рішень по справах.
У тому числі :
- 9 рішень з кримінального судочинства з них 7 рішень з розгляду клопотань, скарг, заяв під час досудового розслідування (слідчі судді), 2 рішення із справ в порядку виконання судових рішень;
- 2 рішення в адміністративному судочинстві (справи в порядку виконання судових рішень);
- 6 рішень з цивільного судочинства (1 рішення в порядку окремого провадження,17 рішень в порядку позовного провадження,1 рішення щодо розгляду скарги на дії чи бездіяльність органів виконавчої влади, 2 - щодо порядку виконання судових рішень);
- 21 рішення у справах про адміністративні правопорушення.( у тому числі 1 рішення щодо корупційних правопорушень).
Однією з розглянутих справ про адміністративні правопорушення була справа про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.204-1 КупАП, а саме: незаконне перетинання або спроба перетинання державного кордону України без відповідних документів вчинений групою осіб. За результатом розгляду, правопорушника було визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.204-1 КупАП, та накладено стягнення у виді штрафу в розмірі п’ятсот неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 8500 (вісім тисяч п’ятсот) гривень.
Слід зазначити, що охорона державного кордону України є невід'ємною складовою загальнодержавної системи захисту державного кордону і полягає у здійсненні Державною прикордонною службою України на суші, морі, річках, озерах та інших водоймах, а також Збройними Силами України у повітряному та підводному просторі відповідно до наданих їм повноважень заходів з метою забезпечення недоторканності державного кордону України.
Державний кордон України- це лінія і вертикальна поверхня, що проходить по цій лінії, визначає межі державної території України, просторові рубежі дії державного суверенітету України. Державний кордон є обов’язковою ознакою об’єктивної сторони складу злочину, яка характеризує місце його вчинення.
Пункти пропуску через державний кордон України — це територія або частина території прикордонної залізничної, автомобільної станції, морського, річкового порту, аеропорту (аеродрому) з комплексом будівель, споруд та інженерно-технічних засобів, де здійснюються визначені законодавством види контролю з метою пропуску через державний кордон осіб, транспортних засобів, вантажів та іншого майна. У пункті пропуску визначаються місця для безпосереднього перетинання державного кордону, а також зони прикордонного, митного та інших видів контролю.
Наголошуємо, що відповідно до ст. 6 Закон України "Про прикордонний контроль" перетинання особами державного кордону здійснюється лише за умови проходження прикордонного контролю. Початком здійснення прикордонного контролю особи є момент подання особою паспортного, інших визначених законодавством документів для перевірки уповноваженій службовій особі Держприкордонслужби.
Нагадуємо диспозицію та санкцію ст. 204-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення – перетинання або спроба перетинання державного кордону України будь-яким способом поза пунктами пропуску через державний кордон України або в пунктах пропуску через державний кордон України без відповідних документів або з використанням підробленого документа чи таких, що містять недостовірні відомості про особу, чи без дозволу відповідних органів влади - тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або адміністративний арешт на строк до п’ятнадцяти діб, з конфіскацією знарядь і засобів вчинення правопорушення. Ті самі дії, вчинені групою осіб або особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне з порушень, передбачених частиною першою цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятисот до восьмисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або адміністративний арешт на строк від десяти до п’ятнадцяти діб, з конфіскацією знарядь і засобів вчинення правопорушення.